مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت:زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اخلاص و رشادت های رزمندگان اسلام موجب پیروزی کشور و سند مقاومت مردم ایران است.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 22 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس ولدخانی با حضور در جمع بسیجیان و شرکت در مراسم پیاده روی یادگاران هشت سال دفاع مقدس افزود: دوران دفاع مقدس دورانی بود که علی رغم نبود امکانات و تجهیزات ما توانستیم در مقابل بیش از ۴۰کشور که به کمک رژیم بعث آمده بودند بایستیم و پیروز شویم.
مهندس ولدخانی در اشاره به خدمات شرکت پتروشیمی شازند به کشور یادآورشد: مهندسین و متخصصین شرکت پتروشیمی شازند در سنوات گذشته خدمات شایانی به این مجموعه و استان و کشور ارائه کرده اند که از آن جمله تامین خوراک ۳ هزار واحد پایین دستی و جلوگیری از تعطیلی آنها در این شرایط سخت اقتصادی است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با بیان اینکه ما همواره باید نگاهمان به داخل است و با توکل به خداوند و اتکاء به نیروی داخلی کارها را پیش می بریم افزود: تولید ماده اولیه ماسک و سرم و سرنگ نیز از جمله تولیدات منحصر به فرد این مجموعه بوده که تامین کننده نیاز کشور است و توسط متخصصین این صنعت به انجام شده است.
سرهنگ رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند هم در سخنانی گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفت تا انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند که این آرزو را به گور خواهند برد که ملت ایران نه تنها چهل سالگی انقلاب بلکه چهل سالگی هشت سال دفاع مقدس را دید.
وی تحولات ضدآمریکایی و ظلم ستیزی وقوع یافته در کشورهای اسلامی را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس جوانان این کشور برشمرد و افزود: مردم امروز با وجود تحمل فشارهای اقتصادی و معیشتی، ولایتمداری خود را حفظ کرده و هیچگاه زنده نگه داشتن یاد و خاطره قهرمان مرز و بوم خود را کم رنگ نکرده بلکه در شراط کرونا نیز این هفته را با رویکرد خاص گرامی خواهند داشت.
فرمانده ناحیه بسیج شازند با بیان اینکه کارکنان شرکت پتروشیمی شازند پیشانی اقتصاد مقاومتی هستند یادآورشد: فشارهای اقتصادی بر ملت ایران با این هدف از سوی دشمنان دنبال می‌شود که زیر بار سازش برویم، مقاومت مردم در برابر زورگویی‌های دشمنان به سرکردگی آمریکا روز به روز دشمن را عصبانی‌تر می‌کند و با اظهارات نابخردانه خود در رسانه روز به روز قدرت پوشالی خود را نمایان می‌کنند و ما بر این ایمان و باور داریم که فرهنگ دفاع مقدس در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه نیز پیروزی به ارمغان خواهد آورد.

شایان ذکر است با دستور مدیریت محترم عامل در راستای مسئولیت های اجتماعی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت و روابط عمومی و امور بین الملل ، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید تعداد 200 بسته لوازم التحریر جهت دانش آموزان روستاهای مناطق محروم شهرستان شازند به ارزش بیش از 150 میلیون ريال تهیه و طبق هماهنگی های بعمل آمده جهت توزیع بین دانش آموزان این مناطق در اختیار بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه شازند قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار