جانشين فرماندهي انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند سرقتي كه در اتوبان ساوه – تهران فعاليت مي كردند، در عمليات پليس شهرستان زرنديه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 21 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ يوسف سپهوند افزود: اعضاي اين باند به سرقت به عنف يك دستگاه تريلي و دو سرقت بار از خودروهاي عبوري اعتراف كردند.
وی اظهار داشت: چندي پيش فردي در تماس با مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰، گزارشي از سرقت به عنف خودروي تريلي خود را در اتوبان ساوه – تهران به مركز فوريت هاي پليس اعلام كرد.
وي افزود: با حضور تيمي از ماموران انتظامي شهرستان زرنديه در محل و بنا بر اظهارات راننده خودرو مشخص شد كه اين فرد در حال جابجايي يك محموله آهن با يك دستگاه خودروي تريلي بوده كه در بين راه متوجه پنجر شدن لاستيك خودروي خود مي شود.
اين مقام انتظامي ادامه داد: زماني كه اين فرد در حاشيه اتوبان توقف مي كند، سرنشينان يك دستگاه خودروي پژو سواري به او نزديك شده و با تهديد، بار تريلي راجدا كرده و خودرو را به سرقت مي بردند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي یادآورشد:‌با آغاز تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان، سه نفر اعضاي اين باند سرقت در يكي از استان هاي همجوار شناسايي و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي، در عمليات هاي جداگانه پليسي دستگير شدند.
وي اظهار داشت:‌ در مراحل بازجويي هاي انجام شده، سارقان به سرقت يك دستگاه خودروي تريلي و سرقت بار از خودرهاي در حال عبور در مسير اتوبان اعتراف كردند.
سرهنگ سپهوند با اشاره به كشف خودروي سرقت شده و تحويل آن به مالباخته افزود:‌ در ادامه رسيدگي به اين پرونده يك نفر خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شد و سرانجام با تكميل اين پرونده،‌سارقان براي برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ سپهوند جانشين فرماندهي انتظامی استان گفت:درپی شکایت فردی مبنی برسرقت یکدستگاه تریلی FH در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: شاکی به مأموران اعلام کرد که راننده تریلی با بار گنداله آهن بودم که برای استراحت در کنار جاده متوقف شدم که موقع حرکت متوجه پنچر بودن یکی از لاستیک ها شدم که در همین حین یکدستگاه خودروی پژو 405 کنار من متوقف شد و دو نفر مرد قوی هیکل پياده شدند و پس از بستن دست و پاهایم بنده را در بیابان رها کردند و بار تریلی را جدا کرده و تریلی را به سرقت بردند.
سپهوند ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و پیچیده موفق شدند یکی از سارقان را در یکی از استانهای همجوار شناسایی و با نیابت قضایی دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو نفر دیگر اعضای باند افزود: یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر و متهمین علاوه بر اعتراف به سرقت به عنف تریلی به ۲فقره سرقت محموله نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در پایان با بیان اینکه قیمت تریلی FH سرقت شده ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: تریلی پس از انجام مراحل قانونی به مالباخته تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار