معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دو نفر از اراذل واوباش در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان در یکی از خیابان های شهر اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 21 September 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمود خلجی" افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های شهرستان اراک، دو سرنشین یک دستگاه خودروی پراید را که یکی از آنان یک قبضه قمه در دست داشته و هر دو نفر باعربده کشی درحال ایجاد مزاحمت برای شهروندان بودند را شناسایی کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: مأموران با صدور دستور ایست و در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف و افراد مذکور را دستگیر کردند و در بازرسی از خودروی آنها موفق به کشف مقادیری سلاح سرد به همراه ابزار وآلات جرم و شرارت شدند.
وی اظهار داشت : متهمان دستگیر شده در این عملیات که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند،پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأکید بر قاطعیت و تشدید اقدامات عملکردی ناجا در برخورد با اراذل و اوباش از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی اراذل و اوباش و اطلاع از فعالیت های مجرمانه آنان، موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری آنها اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار