رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها در موج سوم ویروس کرونا در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 21 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ مورد جدید ابتلا در استان مرکزی شناسایی شده است که به این ترتیب تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا از زمان شروع آن در استان تاکنون به ۱۲۷۲۷ نفر رسیده است.
وی یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند که تعداد افراد مبتلا به کرونا که در بیمارستانهای استان مرکزی بستری هستند به ۱۸۱ نفر رسیده است و تحت مراقبت قرار گرفته و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.
او تاکید کرد: ۲۰۰ مورد از این بیماران جدید که شناسایی شده نیز به صورت سرپایی بوده که در زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.
وی یادآورشد: در حال حاضر تعداد ۲۰۷۰ نفر به صورت قرنطینه و در منزل تحت مداوا و ارائه خدمات درمانی قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با ابراز تاسف از مرگ ۵ هم استانی ناشی از بیماری کرونا در استان افزود: بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به ویروس از زمان شروع تاکنون به ۴۷۱ نفر می رسد.
دکتر جمالیان با آرزوی بهبودی و سلامتی برای کلیه بیماران و هم استانی ها گفت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ششصد و شصت و چهار نفر از مبتلایان و بیماران بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
او از کلیه هم استانی ها خواست تا همچنان با جدیت هرچه بیشتر نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار