فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از صلح و سازش بین دو طایفه با پيگيري پليس و ديگر مسئولان شهرستاني و همراهي بزرگان و سران طوایف این شهرستان خبرداد .
کد خبر: ۹۰۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 20 September 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " عبدالرضا جودکی "افزود: با توجه به وقوع چند فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان و اختلاف به وجود آمده بین خانواده های دو طايفه شهرستان، با پيگيري پليس و مسئولان شهرستان و همكاري بزرگان و سران این طوایف، اختلافات قديمي بين دو طايفه منجر به سازش شد.
این مقام انتظامی با اشاره به رويكرد اجتماعي و فرهنگي پلیس جامعه محور گفت: همواره بايد تلاش كنيم با رفع اختلافات، از افزایش پرونده های قضائی و هدر رفت منابع مالی کشور پیشگیری کرده و از این رهگذر، امنيتي پايدار را در جامعه ایجاد کنیم.
وی یادآورشد: بی تردید بزرگان و ریش سفیدان، از سرمایه های ارزشنمند و مایه خیر و برکت هر جامعه ای هستند که در جلسات صلح و سازش بین طوائف، همواره نقش آنها مثبت و اثر گذار می باشد و همگان باید قدردان چنین نعمت هایی در جامعه بوده و همیشه ایام از وجود این ذخایر گران بها در حل اختلافات، نهایت استفاده را ببریم.
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اهمیت حفظ حرمت و آبروي مؤمن در احادیث دینی افزود: هرگز شایسته مسلمانان نيست كه با هم نزاع و اختلاف داشته باشند، بلکه آنان باید همواره تلاش کنند تا همواره با گذشت، اخلاق و رفتار نيكو با یکدیگر ارتباط صميمي برقرار کرده و با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند.
با پيگيري به عمل آمده و با حضورتمامی مسئولان، طرفین دعوا با یکدیگر صلح و سازش کرده و صلح نامه نیز تنظیم و به امضاء آنها و دیگر بزرگان و شاهدان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار