رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح نظارتی بر گیم نت های شهرستان اراك و اخطار پلمب به یک واحد صنفي در این طرح نظارتي خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 20 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" جعفر پرویزی" در این باره گفت: در تداوم ارتقاء امنيت اجتماعي و كاهش ناهنجاري هاي اجتماعي، روز گذشته با هماهنگي با دستگاه قضائي و با توجه به موج سوم شیوع کرونا در جامعه، طرح نظارتی برگیم نت های شهرستان اراك از سوي اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس استان با همكاري كارشناسان مركز بهداشت و اتحاديه مربوطه اجرا شد.
این مقام انتظامی به بازدید از ۹گیم نت در طرح مذکور اشار کرد وگفت: در مدت زمان اجراي اين طرح، از ۵ واحد صنفی تعهد کتبی گرفته و به ۵ واحد دیگر نيز تذکر داده شد.
وی با اشاره به صدور اخطار پلمب برای یک واحد صنفی به دليل انجام تخلفات مختلف در این طرح نظارتی یادآورشد:هدف از انجام چنین طرح هایی، ایجاد فضایی امن و بهداشتی برای شهروندان با توجه به شیوع موج سوم کرونا در سطح جامعه است که مهمترین دستاورد آن، ارتقاء روزافزون امنیت اجتماعی در بين واحدهای صنفی خواهد بود.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس استان مركزي با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با جرایم افراد سودجو و فرصت طلب افزود: پليس با اجراي مستمر طرح‌هاي مبارزه با مظاهر علني فساد و همچنين تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار