مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۳۶نوع خدمت الکترونیکی به نیازمندان تحت حمایت ارائه می شود و مددجویان می توانند بدون مراجعه حضوری به این نهاد از این خدمات بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 20 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، مجید مومنی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا مراجعه حضوری مددجویان تحت حمایت به منظور دریافت خدمات می تواند خطراتی برای آنها داشته باشد، افزود: بسترهای الکترونیکی خدمات آماده شده و با ارائه ۳۶ خدمت الکترونیکی مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند.
وی بابیان اینکه مددجویان برای ورود به این سامانه باید با واردکردن کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام کنند تا صفحه مربوط به مشخصات آن‌ها باز شود، یادآورشد: هر مددجو بعد از ورود به این سامانه و ورود به صفحه خودش می‌تواند درخواست خود را ثبت و ارسال کند.
مومنی ادامه داد: این خدمات بر اساس مشخصات و اطلاعات هر خانوار نشان داده شده و مددجویان می توانند بر اساس سطح نیاز و خدماتی که برای آن‌ها فعال‌شده است درخواست نیاز کند و بعد از ثبت، کد رهگیری خود را برای پیگیری‌های بعدی دریافت کند.
وی گفت: این خدمات شامل پوشش خدمات بیمه، اجاره مسکن، پوشش بیماری، خرید لوازم منزل، کمک‌هزینه درمانی، کمک‌هزینه ازدواج، پوشش نخبگان، کمک‌هزینه درمانی، بهسازی مسکن روستایی، کمک‌هزینه دانشجویی، درخواست عمومی اشتغال، کمک‌هزینه بازپرداخت وام، وام قرض‌الحسنه، کمک‌هزینه سفر زیارتی، پرداخت وام دانشجویی، کمک آزادی محکومین دیه، بخشودگی وام، کمک آزادی محکومین مالی، استمهال وام، مشاوره خانواده، تأمین ودیعه مسکن، مشاوره تحصیلی، تأمین هزینه مسکن، مشاوره ازدواج، تأمین هزینه زندگی و مشاوره روانشناسی و سایر خدمات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار