مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.  
کد خبر: ۹۰۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 19 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرحله استانی چهل‌و‌سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی روز گذشته، ۲۸ شهریورماه با حضور ۱۵۲ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء، حفظ کل، دعاخوانی، اذان، همسرایی در امامزاده محمد عابد(ع) اراک برگزار شد و در شامگاه همان روز با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نفرات برتر معرفی شدند.
اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات به شرح زیراست:

در بخش آقایان نفرات برگزیده به ترتیب رتبه ابوالفضل صفری و مجید رفیعی در رشته حفظ کل، حسن یعقوبی، علیرضا طالبی و حمیدرضا طبیبی در رشته حفظ ۲۰ جزء، رضا محسن‌آبادی و جهانشاهی در رشته حفظ ۱۰ جزء، امیرمحمد رفیعی در رشته حفظ ۵ جزء، ابوالفضل خلیلی، حسین فرامرزی و علیرضا طاهری در رشته ترتیل، محمدرضا عسگری، مجید جدیدی، حمیدرضا طبیبی در رشته قرائت تحقیق، هادی آشتیانی، حمیدرضا طبیبی و حمیدرضا محمودی در رشته اذان. مسعود اکبری و عباس احمدی در رشته تفسیر.

در بخش بانوان نیز نفرات برتر به ترتیب رتبه فهمیه جفرسته، زینب مهدوی‌نکو و اعظم رباط‌میلی در رشته حفظ کل، شیما مهرآبادی، بتول ملکی و زهره علی‌محمدی در رشته حفظ ۲۰ جزء، سمیه محمدی، زهرا تلخابی، حدیثه سادات میرهادی در رشته حفظ ۱۰جزء، کبری کرمی، فرشته یوسفی و مریم اناری در رشته حفظ ۵ جزء، محدثه مؤمنی، طاهره ملایری و فرزانه اسدی‌راهجردی در رشته ترتیل، شیما احمدی، زهرا گرجی و ریحانه یساولی‌شراهی در رشته قرائت تحقیق. ملیحه شمسی‌پور و سمیه شعبانی در رشته تفسیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار