نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:دشمنان به دنبال خاموش کردن چراغ پرفروغ قرآن هستند.
کد خبر: ۹۰۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 19 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی افزود:نباید در مقابل هتاکی دشمنان سکوت کنیم بلکه باید با پاسخی کوبنده جواب دشمنی آنها را بدهیم.
وی یادآورشد: شما جوانان آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستید و نقش جوانان قرآنی تاثیر مهمی در عرضه های مختلف دارد، بهره‌گیری در سن نوجوانی و جوانی از قرآن توفیقی الهی است و خداوند به جوانان عنایت خاص دارد.
وی افزود: مسابقات ابزاری برای تعریف دیگر چشم‌اندازهای قرآنی است، هدف از شرکت در مسابقات، انس بیشتر با کلام وحی است و مسابقات این فرصت را برای محک زدن و تعیین رشته مورد علاقه کمک می‌کند، اما باید فراتر از مسابقات حرکت کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه توسعه آموزش قرآن و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه امور قرار گیرد، اضافه کرد: اهل‌بیت(ع) و قرآن دو عنصر انسان‌ساز هستند که برای تربیت نیروی خلاق، مبتکر، با اخلاق، متخصص و دانش‌پژوه باید مورد استفاده قرار گیرند.
دری نجف آبادی با اشاره به مقاصد شوم دشمنان در توطئه‌افکنی و تخریب اذهان عموم به ویژه مسلمانا، ادامه داد: دشمنان قصد خاموش کردن چراغ پر فروغ قرآن را دارند و هر روز شاهد هتاکی جدیدی از سوی آنان هستیم، یک روز به نبی‌مکرم(ص) و روزی به کلام وحی توهین می‌کنند، آنان حتی به کلیسای کاتولیک نیز رحم نکرده و آنان را مورد اهانت قرار داده و لازم است ما در برابر این هتاکی سکوت نکرده و با جوابی کوبنده پاسخ دهیم.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی یادآورشد: به برکت قرآن، امام راحل و رهبری معظم انقلاب، عاشورا و دیگر مناسک دینی رهایی از توطئه و فتنه دشمن میسّر می‌شود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ثمره حرکت در مسیر قرآن و اهل‌بیت(ع) است، که بر دل دشمن حمله برده و خواب را از چشمان آنان ربود.
وی اظهارداشت: دشمنان اعتقاد دینی خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان را هدف گرفته بنابراین باید هر کدام از ما به هر اندازه که در توان داریم برای مبارزه با این تهاجم قدم برداریم.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به چهل ساله شدن دفاع مقدس و هشت سال مجاهدت رزمندگان افزود: کارنامه دفاع مردم از توطئه دشمن برای نابودی انقلاب و اسلام درخشان است.
وی گفت: دفاع مقدس فرصتی ارزشمند و طلایی است تا نوجوانان وجوانانی که آن ایام را ندیدند، درک درستی از آن روزها داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جنگ احزاب بود گفت: مردم ما به تنهایی در برابر احزاب مختلف نبردی نابرابر کرده و با عنایت خدا توفیق‌های خوبی به دست آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار