جلسه کمیته راهبردی نظارت ، رصد و توزیع نهاده های کشاورزی،پیرو ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر الزام سازمان های استانی به نظارت، پایش و کنترل روند تامین و توزیع نهاده های این بخش اعم از جو، ذرت، کنجاله، سویا، انواع خوراک دام، طیور و آبزیان، انواع کود، بذر و سموم، واکسن و دارو های دامپزشکی، ویتامین ها مکمل های دامی و ... تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 17 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی در نخستین جلسه کمیته راهبردی نظارت ، رصد و توزیع نهاده های کشاورزی گفت: وزارتخانه جهادکشاورزی با هدف حمایت از فعالان بخش کشاورزی، دامپروری، آبزی پروری و... کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان را در راس برنامه های خود قرار داده تا نهاده های کشاورزی و دامی با قیمت مناسب و به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.
محمد فلاحتی افزود: در همین راستا استان ها موظف به برگزاری هر دوهفته یکبار جلسات مرتبط شدند.
وی اظهارداشت: این جلسات برای نخستین بار در استان آغاز به کار کرد و اعضا با اهداف جلسه و دستورالعمل ابلاغی آشنا شدند.
فلاحتی ادامه داد: پس از شکل گیری کمیته راهبری استانی در جلسه مذکور ، وظایف هریک از اعضا مبنی بر نظارت و کنترل نهاده ها مشخص شد.
وی افزود:در این جلسه اعضا موظف شدند گزارش های خود را به دبیرخانه نظارت و پایش نهاده های کشاورزی ارائه دهند تا پس از جمع بندی، به صورت ماهیانه به وزارتخانه ارسال شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گفت: امید می رود با تصمیمات اتخاذ شده و اقدامات مرتبط، اهداف این جلسات محقق شود و کشاورزان تحت پوشش حمایت های بیشتری از سوی وزارت جهادکشاورزی قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار