شهردار کلانشهر اراک از پرداخت بدهی‌های این شهرداری به بانک شهر در یک ماه آینده خبر داد.  
کد خبر: ۹۰۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 17 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهندس شفیعی افزود: امید می رود با تحقق این مهم بتوانیم بیش از پیش از ظرفیت‌های بانک شهر در تحقق اهداف مدیریت شهری اراک استفاده کنیم.
وی با اشاره به بیش از یک دهه فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی کشور و حمایت‌های بی‌دریغ آن از توسعه و آبادانی شهرها یادآورشد: این بانک همواره توانسته منابع مورد نیاز شهرداری‌ها در حوزه‌های عمران و حمل و نقل درون شهری را تامین کند.
وی با بیان اینکه مدیران بانک شهر شناخت کامل و جامعی از دغدغه‌ها و نیازهای مدیران شهری و شهروندان دارند افزود: این شناخت باعث تسهیل در ارائه خدمات به تمامی اقشار جامعه و افزایش محبوبیت این باعث شده است.
شهردار کلانشهر اراک گفت: بانک شهر در سالی که مدیران ارشد شهری به واسطه شیوع ویروس کرونا با مشکلات متعددی روبرو و رکود اقتصادی بزرگی برای کلانشهر حاکم شده است توانسته با حمایت‌های خود از مشکلات آنان بکاهد.
مهندس شفیعی با اشاره به بدهی‌های این شهرداری به بانک شهر گفت: این بدهی ها مربوط به انتشار اوراق مشارکت است که باید در ۹۵ تسویه می شد اما به دلیل مشکلات مالی موجود در شهرداری ممکن نشد.
شهردار کلانشهر اراک با قدردانی از حمایت های مدیران بانک شهر از مجموعه مدیریت شهری اراک یادآورشد: خوشبختانه با برگزاری جلسات مختلف و همراهی مدیران بانک مقرر شد بدهی‌های شهرداری اراک به بانک شهر طی یک ماه آینده پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون توسعه همکاری‌ها و افزایش تعاملات با بانک شهر در دستور کار مدیریت شهری کلانشهر اراک قرار دارد گفت:امید می رود بتوانیم در سال جاری از حمایت های بانک شهر در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و پیشبرد پروژه‌های عمرانی و فرهنگی استفاده حداکثری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار