رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:اراک به عنوان مرکز استان با کمبود تعداد پایگاه اورژانس مواجه بود که با ساخت و تکمیل این ۱۰ پایگاه شهری و جاده ای، تعداد پایگاه ها به استانداردهای کشوری نزدیکتر و زمان حضور همکاران اورژانس بر بالین بیماران کمتر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ 16 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سیدمحمد جمالیان در حاشیه آیین کلنگ زنی ۱۰ پایگاه اورژانس شهرستان اراک افزود: هزینه ساخت ساختمان هر پایگاه حدود ۵۰۰ میلیون تومان است که با احتساب کلنگ زنی ۱۰ پایگاه به طور همزمان ، اعتبار لازم برای ساخت تمامی پایگاه ها بالغ بر پنج میلیارد تومان است که خیران حوزه سلامت آن را بر عهده گرفتند.
وی تاکید کرد: البته تجهیز و خرید و نصب دیگر تجهیزات نظیر آمبولانس و غیره بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است که با توجه به افزایش قیمت ها کمبود اعتبارات مالی دانشگاه، کار بسیار سختی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به پیش بینی حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز اینده پایگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در در روزهای شیوع ویروس کرونا با چالش ها و مشکلات متعددی از جمله کمبود منابع مالی روبرو است اما در این زمینه و برای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط همکاران اورژانس پیش بیمارستانی، تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار