مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دفاع مقدس سند مظلومیت، حقانیت، اقتدار و عزت و شرف ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 16 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی در شانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود:همه وظیفه داریم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
وی یادآورشد: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است دفاعی که جنگ بین دو کشور نبود جنگ بین حق و بال بود جنگ بین اسلام و کفر بود.
دانشی ادامه داد: جا دارد همه ما نسبت به این موضوع با حساسیت بیشتری ورود پیدا کنیم چرا که موضوع دفاع مقدس مختص یک جریان یا یک شخص یا یک گروه نیست بلکه دفاع امت اسلام در برابر دنیای کفر و ظلم است.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا که برنامه ها را با محدودیت مواجه کرده است باید با شیوه های نو و تاثیرگذار بتوانیم دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز بازگو کنیم.
دانشی افزود: بسیاری از افراد یک جنگ را از دفاع مقدس شنیدند امادفاع مقدس همانگونه که از نامش پیداست دفاعی مقدس با حضور رزمندگانی با ایمان و باخلاص است که باید به ابعاد مختلف این واقعه تاریخی توجه ویژه شود.
وی در ادامه به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی برنامه های دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: رسانه ها بخصوص رسانه های مجازی استان باید همچون دوران دفاع مقدس با منش بسیجی و جهادی به نشر برنامه هایی که در این راستا برگزار می شود بپردازند.
وی اظهارداشت: نباید محدود به رسانه های رسمی شویم بلکه باید به طرق مختلف نسبت به اطلاع رسانی برنامه های دفاع مقدس اقدام کنیم.
رییس شورای اطلاع رسانی استان نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را بسیار مهم دانست و افزود: انتظار داریم که در این شرایط حساس برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس که همان فرهنگ ایثار و شهادت است بسیجی و جهادی عمل کنند و به نقش اساسی خود در این خصوص جامه عمل بپوشانند.
وی تاکید کرد: یکی از راه های اطلاع رسانی دفاع مقدس بیان ابعاد این دفاع تاریخی به زبان هنر است که انتظار داریم هنرمندان استان در این خصوص ورود و نقش خود را ایفا کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نقش رسانه های استان به خصوص رسانه هایی که در فضای مجازی فعال هستند را مهم دانست و خواستار ورود این رسانه ها در اطلاع رسانی برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نیز برنامه های هفته دفاع مقدس در استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار