رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت:جایی برای آزمون و خطا در این روزهای بحرانی وجود ندارد و قبل از هر تصمیمی، ابتدا باید تمام عواقب آن از تمام جهات سنجیده شود تا آثار آن دامن گیر بقیه نشود.  
کد خبر: ۸۹۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 15 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود:مجموعه درمانی، بهداشتی و دانشگاهی مانند چرخه دومینو است و یک تصمیم گیری اشتباه کل مهره ها را به هم ریخته و معادلات را بر هم می زند.
وی یادآورشد:موفقیت دانشگاه را مدیون زحمات همکاران در تمامی حوزه ها هستیم.
وی اظهار داشت: ما همه در یک کشتی هستیم و برای به نتیجه رسیدن به اهداف این سیستم باید تلاش کنیم و اگر نگاه به این مجموعه سیستماتیک نباشد، قطعا شکست می خوریم.
وی تاکید کرد: تمام اتفاقات خوب در سایه تعاملات و همکاری ها شکل می گیرد و موفقیت ها زمانی تداوم خواهند داشت که روی منیت پا گذاشته و به مجموعه و سیستم و تعالی آن فکر کنیم.
متولی سلامت استان مرکزی گفت: هیچ وقت نباید فراموش کنیم موفقیت دانشگاه مدیون زحمات همکاران از جمله روسای بیمارستانها، مدیران، پزشکان، پرستاران، کارشناسان بهداشت، بهورزان و ... می باشد.
دکتر جمالیان با اشاره به طی کردن روزهای سخت و دوران فرسایشی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گفت: تمام تصمیم گیری ها باید با مشورت انجام شده و تمام همکاران و پرسنل را در جریان امور قرار داد تا از ایجاد بی انگیزگی و آسیب های بعدی جلوگیری کرد.
وی یادآور شد: احساس بزرگ بینی، رویه ای غلط و نادرست است و به هیچ وجه پسندیده نیست بنابراین از همه روسا، مدیران و پرسنل خواهشمندم بیش از پیش رعایت کرده و شبکه ها و مجموعه های پایین دستی خود را بیشتر حمایت کرده، به طوریکه این حمایت ها را از طرف مجموعه ستاد حس کنند و این تفکر پیش نیاید که در این راه پر پیچ و خم تک و تنها هستند.
وی افزود: تصمیم گیری ها و پاسخگویی ها در مجموعه علوم پزشکی به افراد چه همکاران و چه ارباب رجوع باید بر اساس عدالت و بدون در نظر گرفتن روابط و ضوابط باشد.
وی همچنین به افزایش آمار مبتلایان بیماری کووید ۱۹ در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه آمار مبتلایان و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و درمانگاه های سرپایی در حال افزایش است که می طلبد آمادگی خودمان را بالا ببریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) به عنوان سانتر کرونا تکمیل شده و هنوز زیرساخت‌های بیمارستان امیرکبیر آماده نشده و تلاش می کنیم در کنار بیمارستان امیرالمومنین(ع)، بیمارستان آیت الله خوانساری را نیز مهیا کنیم چرا که باید این آمادگی را در تمامی جنبه ها افزایش دهیم و منتظر روزهای سخت تر باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار