جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگيري اعضاي باند ۴ نفره اراذل و اوباشی که با نزاع و درگیری در یکی از مناطق مسکونی شهرستان اراک، باعث سلب آسايش و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 15 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند" افزود: چند روز قبل در پي دريافت تماس هاي تلفني شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي۱۱۰ مبني بر ايجاد مزاحمت از سوي تعدادی اراذل و اوباش در منطقه ۳۰ متری میقان شهرستان اراک، که با درگيري و قمه کشی، موجب اخلال در نظم عمومي و نارضايتي ساکنان محل شده بودند، بررسي موضوع در دستور كار قرار گرفت.
وی یادآورشد: بلافاصله تيمي از مأموران پلیس امنیت عموی استان مرکزی بررسی تخصصی موضوع را آغاز کردند و با تحقيقات و تلاش مأموران انتظامی و در هماهنگي با مقام قضائي، ۴ نفر از این اراذل و اوباش شناسایی و در عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه این افراد افزود: تمامی متهمان دستگير شدندو در این عملیات که همگي از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بيان اينکه در راه امنيت و آرامش مردم با كسي تعارف نداريم، افزود: پليس همواره با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد خواهد كرد و هرگز قرار نيست پليس در مواقع حساس، تماشاچي باشد و برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت، به صورت مستمر از سوی پليس اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار