معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت:به منظور تأمین ملزومات بهداشتی مدارس، نیازمند همکاری صنایع استان هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 13 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی دمنه در تشریح وضعیت مدارس این استان همزمان با بازگشایی مدارس و محدودیت های موجود به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور افزود: با توجه به تحصیل بالغ بر ۲۳۴ هزار دانش آموز و فعالیت ۱۸هزار نیروی در مدارس استان مرکزی روزانه ۵۱۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۲۵۰ هزار عدد ماسک در فضاهای آموزشی آموزش و پرورش این استان نیاز است.
وی یادآورشد: با توجه به نیاز این میزان ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مدارس استان، نیاز است سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های استانی فعال در این زمینه همکاری لازم را برای تامین این مواد با اداره کل آموزش و پرورش استان داشته باشند.
وی ادامه داد: ارایه آموزش‌های مهارتی و کاهش برخورد دانش آموزان در درس تربیت بدنی برای مقابله با شیوع کرونا از جمله برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی برای برگزاری کلاس‌های تربیت بدنی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کلاس درس تربیت بدنی به وسعت حیاط مدرسه بوده و این کلاس از جمله درس‌هایی است که دانش آموزان کمترین برخورد را با یکدیگر دارند.
دمنه افزود: با توجه به شیوع کرونا در استان، قرنطینه نوجوانان و جوانان در منازل و کاهش تحرک آنان، برگزاری کلاس‌های تربیت بدنی در مدارس علاوه بر ایجاد تحرک، افزایش شادی و نشاط را در بین دانش آموزان به همراه دارد.
۲۳۴هزار و ۸۳۴ دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار