رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: واحد‌های تولیدی نباید به بهانه مشکلات اقتصادی و تملک توسط بانک ها از تولید باز بمانند چراکه این مهم از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 13 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جریان سفر یک روزه به شهر نوبران و در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نوبران، افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید برای دادگستری نقش محوری قائل هستیم و در این زمینه باید دستورالعمل‌های جدی را مدنظر قرار دهد.
رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه متاسفانه در شهرک صنعتی نوبران بیش از ۶۰ درصد واحدهای تولیدی غیرفعال هستند ادامه داد: اما فعالیت برخی واحدها جای امیدواری دارد که روزنه‌ امیدی از چرخه تولید در این شهرک صنعتی هستند و نیازمند تقویت است.
موسوی افزود: مشکل عمده این شهرک صنعتی کمبود برق بوده و نیاز مبرم نسبت به احداث پست ۶۳ کیلووات برای ادامه فعالیت واحدها وجود دارد.
وی اظهارداشت: تحقق جهش تولید نیازمند همکاری و هماهنگی بین دستگاهی است تا شرایط برای سرمایه‌گذاری فراهم و تصمیمات تسهیل‌گرایانه در این زمینه اتخاذ شود.
رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بر بررسی جدی وضعیت واحد‌های غیرفعال شهرک صنعتی نوبران برای حمایت و احیای این واحدها تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار