عضو شورای مرکزی جبهه پایداری استان مرکزی گفت: عملکرد شورای شهراراک قابل دفاع نیست، شورای در مدت ۷سال اخیر چه کاری انجام داده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 12 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت اله شایان پور درجمع خبرنگاران با بیان اینکه در شورای شهر اراک در حال حاضر دعوا بر سر اقلیت و اکثریت است افزود:جریان اکثریت منتسب به لیست امید چرا برخلاف منافع مردم شهر اراک فعالیت می کنند و دوستان هم حزبی خود را وارد مجموعه شهرداری کرده‌اند.
وی با بیان اینکه شهرداری اراک هم اینک با تجمیع گسترده نیرودست و پنجه نرم می کند یادآورشد:اگر به اتاق های شهرداری مراجعه کنید مشاهده می کنید که نیروها بیکار پشت میز ها نشسته اند و چای می نوشند و هیچ فعالیت مفیدی انجام نمی‌دهند بنابراین باید پرسید چرا در صورتی که مشاهده می‌شود برخی نیروهای کاردان شهرداری مورد بی مهری قرار گرفته اند و نیروهایی که عملگرا بوده و می توانند مشکلات شهر را مرتفع کنند هم اینک مورد غضب قرار گرفته اند.
وی افزود: این شورای شهر، شورای ناموفق است وتفاوتی نمی کند که منتسب به جریان لیست امید یا جریان اصولگرایان باشد.
شایان پور با بیان اینکه ما عملکرد شورای شهر را مطلوب و موفق نمی دانیم گفت: اخیراً جریان تقابل جریان اقلیت و اکثریت را می‌بینیم که این هم به نفع شهر نیست.
وی با بیان اینکه نگاه جبهه پایداری بر مبنای بیانیه گام دوم است گفت: اگر حزب داریم باید بر مبنای بیانیه گام دوم به آن نگاه کنیم.
وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به جوانان نوید دادند افزود: در طول این ۴۰ سال مسیری را طی کرده ایم که با اشکالات و موفقیت های بزرگ همراه بوده است وامروز نوبت جوانان است که برای ساختن کشور وارد میدان شوند.
شایان پور با بیان اینکه ایران اسلامی یک درصد جمعیت جوان دنیا را دارد گفت: ۷ درصد ذخایر دنیا در ایران قرار دارد چرا ما نمی توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه درصورتی که جریان ها و احزاب ایران اسلامی در راستای بیانیه گام دوم گام بردارند قطعاً به دولت و تمدن سازی اسلامی دست خواهیم یافت یادآورشد: امروز افول آمریکا قطعی است، خبر های داخل آمریکا را کنار هم بگذاریم و تحلیل کنیم به این نتیجه می رسیم و مبحث افول و سقوط آمریکا قطعی است.
وی با بیان اینکه در انتخابات پیش روی آمریکا بحث جنگ داخلی قطعی است افزود: امروز در داخل آمریکا مبحث کمیته نظارت بر انتخابات را که تا دیروز برای ایران اسلامی مطرح می کردند به عنوان چالش انتخاباتی این کشور مطرح کرده اند.
شایان پور با بیان اینکه نگاه جبهه پایداری بر مبنای بیانیه گام دوم است گفت:تراز این جبهه در انتخابات شورا و ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برمبنای بیانیه گام دوم انقلاب است وبرمبنای آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.
وی یادآورشد:بنده در تمام جریان‌های انقلابی حضور دارم و موضع انقلابی را بیان خواهم کرد و محدود به یک حزب نیستم.
شایان پوربا اشاره به موضعگیری و اهانت های نماینده شازند علیه استاندار را به نفع استان نمی دانم گفت: موضعگیری یکی از نمایندگان را که بر علیه استاندار اهانت هایی داشت و بعد نامه در حدود ۹۰ درصد نمایندگان استان در حمایت از آن نماینده به شخصه این موضوع را اصلاً به نفع استان نمی دانم.
شایان پور با بیان اینکه نماینده شازند وقتی در تقابل با استاندار صحبت‌هایی را بیان کرد و مجمع نمایندگان پس از آن از او حمایت کردند به جز یک نماینده چه اتفاقی در استان رخ داد، آیا استاندار تغییر کرد.
وی ادامه داد: نماینده شازند درآن جریان توانست امتیاز بگیرد و فرماندار شهرستان را بر مبنای منافع شخصی خود و نه منابع جریان انقلاب و اصولگرایان فرصت طلب تغییر دهد.
وی با بیان اینکه این گونه رویکردها به نفع استان نیست اظهارداشت: از مجمع نمایندگان استان انتظار داریم در کنار استاندار قرار بگیرند نه اینکه آنچه که استاندار می گوید عمل کنند.
وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان به همراه استاندار می توانند با استفاده از رایزنی با رئیس جمهور و وزرا منافع را برای استان کسب کنند افزود: درصورتی که مجموعه نمایندگان ما رودرروی هم باشند، قطعاً بازنده خواهیم بود.
شایان پور با بیان اینکه از نمایندگان استان وحدت و همدلی می‌خواهیم تا بتوانند مسائل مهم استان را پیگیری کنند گفت: یکی از این مسائل مهم بیمارستان ولیعصر به شمار میرود که نزدیک به ۱۵ سال است نیمه تمام باقی مانده است.
وی یادآورشد: درصورتی که مجمع نمایندگان استان در کنار هم باشند و از توان استاندار به عنوان مدیر اجرایی ارشد استان استفاده کنند می توانند برای کسب منافع استان اقدام کنند وطرح های عمرانی زودتر به نتیجه خواهند رسید.
شایان پور اضافه کرد: به عنوان یک جریان سیاسی این درخواست را از مجمع نمایندگان استان داریم که همدلی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند تا نیاز نباشد که دیگران آنها را به این مهم ترغیب کنند.
وی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی دوستداران انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت:جمعه گذشته یک همایش بسیار مهم و وزینی در استان برگزار شد امادیدیم برخی از نمایندگان علی‌رغم اینکه قول داده بودند در این جلسه شرکت کنند با بهانه های واهی از حضور در این همایش خودداری کردند ،این چه معنی میدهد، آیا اگر آنها در این همایش شرکت نکنند منافع استان را پیگیری می کنند،خیر اینگونه نیست.
وی ادامه داد: از نمایندگان استان این را می خواهیم که همدل وهمسو باشند چراکه همدلی شرط دستیبابی به اهداف عالیه مردم استان است درغیر این صورت قطعاً بدانید به ضرر مردم کار انجام خواهد شد.
وی گفت: از استاندارانتظار داریم که درصورتی که قراراست با دادن امتیاز به یک نماینده و رودررو قراردادن سایر نمایندگان به یک رویه تبدیل شود، این اقدام را نمی پسندیم زیرا امتیازدادن به برخی از نمایندگان تقابل نمایندگان دیگر را به دنبال خواهد داشت.
شایان پور یادآورشد: درصورتی که مجمع نمایندگان واستاندار درکنار هم باشند، امتیازی به نماینده داده شود تنها مختص یک نماینده خاص نیست بلکه این امتیاز به مجموع نمایندگان تعلق خواهد گرفت.
یکی دیگر از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری استان مرکزی هم گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و مجلس آینده و دهه آینده از زمین‌بازی از آزادی‌های سیاسی و اجتماعی بیرون آمده است. مجتبی شاهواربا بیان اینکه نمی شود مردم را با این تبلیغات و پروپاگانداها، مجاب به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری کرد افزود: بایدبه سمت تحول در رفاه اقتصادی وتوزیع عادلانه منابع حرکت کنیم.
مرتضی گرامی دبیر جبهه پایداری استان مرکزی هم با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده قطعاً گزینه جبهه پایداری، احمدی نژاد نخواهد بود گفت: در انتخابات مجلس درسال گذشته، لیست جبهه پایداری در سطح استان موفقیت نسبی داشته چراکه جبهه پایداری جبهه ای مردمی ولیست این جبهه برآمده از متن مردم است.
وی ادامه داد: جبهه پایداری پس از موفقیت هایی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان مرکزی داشت، بدون داشتن هیچ گونه ادعا و یا سهم‌خواهی برای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و با وجود حجم وسیعی از فعالیت هایی که طی سالهای اخیر توسط این آقایان باقی مانده است وبدون هیچ فرصت سوزی اقدام خواهد کرد.
گرامی اظهارداشت: جبهه پایداری با عنایت به منویات مقام معظم رهبری ، رفع معضلات و مشکلات معیشتی مردم در طی سال‌های آینده را دردستور اقدامات خویش قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار