جواني ۲۱ ساله در هنگام دستگيري در عمليات مأموران پليس در يكي از محله هاي شهرستان اراك، مواد مخدر صنعتي همراه خود را بلعيد و پس از دقايقي بر اثر وخامت جسمي، در مسير بيمارستان جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 09 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "امير مختاري" فرمانده انتظامي شهرستان اراك در اين باره گفت: با اعلام گزارش هاي مردمي به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ مبني بر خريد فروش مواد مخدر در يكي از محله هاي شهر اراك، با هماهنگي انجام شده با دستگاه قضائي، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
وي اظهارداشت: با مراقبت هاي نامحسوس ماموران انتظامي در اين محل، راكب و ترك نشين موتورسيكلتي كه از فروشندگان سابقه دار مواد مخدر بودند در هنگام فروش مواد مخدر مشاهده شده و زماني كه ماموران انتظامي قصد دستگيري آنها را داشتند، هر ۲ نفر بر خلاف جهت تردد وسايل نقليه از محل مذكور متواري شدند.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: پس از طي كردن مسافتي، موتورسيكلت به زمين خورده كه در اين هنگام، ترك نشين آن كه جواني ۲۱ ساله بود، بلافاصله از ترك موتور پياده شده و شروع به فرار کرد.
سرهنگ مختاري ادامه داد: تيم گشت پليس بلافاصله به تعقيب اين فرد پرداخته و پس از دقايقي اين فرد دستگير و مقدار شش بسته كوچك ماده مخدر از نوع شيشه از او كشف و متهم نيز براي سير مراحل قانوني از سوي گشت خودرويي به يگان انتظامي منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان اراك یادآورشد: در نزديكي يگان انتظامي، مأموران انتظامي كه متوجه وخامت حال متهم شده و بلافاصله با اورژانس تماس گيرفته شد كه با توجه به نزديكي واحد اورژانس، كادر درماني در محل حاضر و پس از معاينات اوليه متوجه شدند كه او بر اثر بلعيدن ۲ بسته كوچك هروئين دچار خفگي شده است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: بلافاصله بسته هاي مواد مخدر از مسير تنفس اين فرد خارج و مصدوم به مركز درماني انتقال شد و به علت وخامت جسماني، خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار