مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: اقدام توهینی و شرم‌آور یک نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) و هتک حرمت به کتابی الهی قرآن کریم اقدامی نابخشودنی است که باید برای این اعمال محکوم خود پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 09 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام ماشاالله عبدی بااشاره به بی‌تفاوتی غرب نسبت به توهین به مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان از جمله حرکت موهن شارلی‌ابدو در فرانسه افزود:توهین به مقدسان ادیان الهی پیامبران و کتاب آسمانی به مثابه اقدام سخیف برای سوء استفاده از آزادی بیان و اعتقاد است.
وی یادآورشد:در اقدام موهنی که توسط هفته نامه‌ شارلی ابدو در کشور فرانسه صورت گرفت، انتظار می رفت ،دولت مردان فرانسوی از این اقدام اعلام انزجار می کردند وسکوت آنها نشان میدهد به مانند گذشته این موضوع پروژه ای غربی صهیونیستی است.
حجت الاسلام عبدی بابیان اینکه این اولین بار نیست که در اروپا از سوی کشورهای غربی نسبت به مقدسات اسلام و مسلمانان توهین انجام می شود گفت: این اقدامات توهین آمیز و سخیفانه و ضدبشری که برخلاف همه قوانین و معادات مصوب خودشان است و رعایت اخلاق وارزش های اجتماعی و انسانی حکم می کرد آزادی خواهان و مجامع بشری نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله افزود:این اقدام موهن نشریه در این کشور اروپایی با بهانه آزادی مطرح شده ، که عقاید و مقدسات جمعیت کثیری از مسلمانان را زیر سوال برده است.
وی بابیان اینکه در خصوص این موضع هوشمندی و اقدام به موقع مسلمانان و بزرگان اسلام اهمیت دارد افزود: دشمنان قسم خورده منتظر اقدامی برای سواستفاده از احساسات و محبت مسلمین دارند که باید با هوشمندی دنبال شود.
وی یادآورشد:توهین به پیشگاه مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن کریم پروژه اسلام هراسی را دنبال می کند که با طرح این دسیسه ها نیز قصد تفرقه افکنی دارند که راه به جایی نخواهند برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار