مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: دلیل اصلی تداوم انقلاب اسلامی تا امروز حضور و نقش‌آفرینی و فداکاری ایثارگران در عرصه‌های مختلف بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 06 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی ، مرتضی انصاری فر در جلسه شورای معاونان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: تا زمانی که این وحدت وجود دارد، دشمنان هیچ کاری از پیش نمی‌برند.
انصاری فر یادآورشد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جایگاه رفیعی در جامعه دارند و انجام طرح سپاس، در شرایط کنونی باوجود ویروس کرونا که محدودتر شده، باید با مشارکت و تلاش سایر دستگاه‌ها، برای حفظ و ارتقای جایگاه این قشر با جایگزین کردن تماس تلفنی بیش از گذشته باشد.
وی درباره هماهنگی حوزه‌های مختلف بنیاد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: برگزاری مراسم‌ و برنامه‌های این هفته، نیاز به تمرکز بیشتر و باکیفیت‌تری دارد و باید به تولید محتوای اثرگذار بیشتر توجه کرد چنان‌که تأکید مقام معظم رهبری هم در انجام فعالیت‌های فرهنگی این است که کار یکنواخت نباشد و فعالیت‌ها تازگی داشته و اثرگذار باشد.
وی با اشاره به اینکه دقت و سرعت عمل کارکنان یک سازمان، کارایی و عملکرد را ارتقا می‌بخشد، افزود: برگزاری این‌گونه جلسات، با تعامل و همفکری در اصلاح امور و ارائه خدمات بهتر می‌تواند مؤثر باشد.
انصاری فر ادامه داد: صدور معرفی‌نامه‌های عمومی برای ايثارگران، ازجمله خدمات پرکاربردی است که تاکنون به شکل فيزيکی و حضوری و از طريق دفاتر بنياد و دفاتر پيشخوان دولت ارائه می‌شد که با توجه به شرایط کنونی، الکترونيکی کردن اين خدمت و صدور معرفی‌نامه الکترونيکی طراحی و پياده‌سازی شده و از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید برای ایثارگران معزز است.
وی تکریم و حفظ شأن ایثارگران، دقت و سرعت در ارائه خدمات، حل مشکلات جامعه هدف، پاسخگویی به‌موقع و شفاف و رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را از اهداف این شورا دانست.
در پایان هریک از معاونین، گزارشی از برنامه‌های اجرایی حوزه‌های خود عنوان و نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای اجرای هرچه بهتر اهداف و سیاست‌های سازمان مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار