رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به همت ریاست، معاونت آموزشی و مسئولین دانشگاه این پروژه مهم را به سرانجام رساندیم و دانشکده دندانپزشکی به یک مکان جدید و بزرگ تر انتقال پیدا کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 06 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: مکان جدید دانشکده، در خیابان هپکو بلوار نواب صفوی روبروی اداره پست واقع شده است که مراجعین ما راحت تر بتوانند دسترسی داشته باشند و از سویی توسعه تجهیزات در حال انجام است.
وی یادآورشد: امید است با توسعه این تجهیزات ظرفیت پذیرش بیماران نسبت به قبل به دو برابر افزایش پیدا کند.
وی افزود: دانشکده دندانپزشکی ارائه خدمات عمومی و تخصصی برای هم استانی ها و استان های مجاور از جمله جراحی، ارتودنسی، درمان ریشه ،اطفال، ترمیمی، رادیولوژی و خدمات دیگر را در این مرکز با تعرفه های دولتی انجام می دهد، ارائه خدمات در شیفت صبح به صورت دولتی و در شیفت بعد از ظهر به صورت تخصصی خواهد بود.
دکتر مومنی با توجه به اپیدمی کرونا و حفظ سلامت مردم تاکید کرد: فن های خروجی و تهویه های هوا در این مرکز با توجه به موازین بهداشتی و به صورت استاندارد تعبیه شده است تا بتوانیم با حفظ سلامت مردم خدمات دندانپزشکی را ارائه دهیم و امید می رود این مکان در طی یک یا دو ماه آینده قابل استفاده برای مراجعین باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار