کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان مرکزی، از نظارت بر پروتکل های بهداشتی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 05 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر ایراندخت حیدری افزود: کلیه ی آیتم ها و پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به کلیه مدارس و آموزش و پرورش ابلاغ شده است.
وی یادآورشد: در استان مرکزی، همزمان با سراسر کشور و بازگشایی مدارس، نظارت و بازرسی از مدارس توسط همکاران بهداشتی صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: مدارس شهری و روستایی که تحت نظارت شهرداری ها هستند، تا دو هفته آینده تعطیل است و کلاس ها به صورت مجازی و از راه دور برگزار می شوند.
وی افزود: در خصوص تعیین تکلیف مدارس روستایی، کمیته ای متشکل از فرماندار، رِئیس مرکز بهداشت استان و مدیر آموزش و پرورش تشکیل و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.
کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: احتمالا مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش آموز دارند و عمدتا در روستاها اینچنین است، با رعایت فاصله اجتماعی آغاز به کار خواهند کرد.
دکتر حیدری افزود: نظارت ها و بازرسی ها کافی نیست و لازم است هر مدرسه، به عنوان یک پایگاه بهداشتی هم معلمان و کارمندان و هم دانش آموزان را به رعایت موازین بهداشتی موظف کند.
وی از خانواده ها خواست تا با آموزش هرچه بیشتر بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی به فرزندان خود، مسئولین را در برگزاری هر چه ایمن تر کلاس ها یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار