نماینده ولی فقیه در استان مرکزی :
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اختلاف سلیقه نیاز کنونی جامعه است اما همه باید برای رفع مشکلات کشور به پا خیزند.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 05 September 2020

اختلاف سلیقه نیاز کنونی جامعه است/ همه باید برای رفع مشکلات کشوربه پا خیزند

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه همایش هم اندیشی جمعی از دوستداران انقلاب اسلامی که در اتاق بازرگانی صنایع معادن اراک برگزار شد با بیان اینکه یک مسئله باید خوب فهمیده و تشخیص داده شود تا عمل مفیدی درپی داشته باشد افزود: اسلام‌اصیل در مقابل تمام جریان های خبیث،پست و خودخواه مسیرمستقیم را انتخاب میکند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت بزرگی برای ملت ایران ایجاد کرده است یادآورشد: انقلاب اسلامی برای دنیای اسلام و ازادی خواهان عالم مسیر جدیدی را برای بشریت ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه مسیری که بعداز جنگ جهانی دوم ایجاد شد مسیر دیکتاتورها ترامپ‌و نتانیاهوها بود افزود: غنائم جنگ‌جهانی دوم در اختیار کشورهای صنعتی و شوروی قرار گرفت و آنها دنیارا تقسیم کردند.
امام جمعه اراک ادامه داد: لبنان و سوریه در اختیار فرانسه و فلسطین وعربستان جز انگلستان قرار گرفت و
دولت عثمانی هم تقسیم شد.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی در برابر این جریانها مسیر جدیدی را مطرح‌ کرد و در سازمان ملل و شورای امنیت همه انهارا زیرسوال برد، اگرچه‌ در گذشته این مهم شفاف و روشن نبوده اما هم اینک واضح و روشن است.
آیت‌الله دری نجف‌ابادی با بیان اینکه راه امام ، استقلال ،عزت و سربلندی است گفت: با امدن امام‌تحولی عظیم در کشور و منطقه به وجود آمد و هم اینک وظیفه ما و امت واحده اسلام این است که قدر این تحولات را بدانیم.
وی با بیان اینکه اساس حوزه علمیه از زادگاه امام خمینی(ره)بود افزود: استان‌مرکزی ظرفیت های بسیاری دارد که در راس انها صنایع،معادن و کشاوزری بوجود آمده است.
وی با اشاره به مزیت های استان مرکزی از دیگر‌استانها بویژه از منظرصنعتی گفت: این استان‌ چهارمین استان صنعتی و پایتخت صنعتی کشور است.

اختلاف سلیقه نیاز کنونی جامعه است/ همه باید برای رفع مشکلات کشوربه پا خیزند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار