نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: عادی سازی روابط امارات با رژیم کودک کش اسرائیل، وطن فروشی بشمار می رود.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 04 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: باید نسبت به این اقدام بی‌خردانه امارات واکنش نشان داد.
وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان اجازه ندهند پای رژیم جعلی اسرائیل در منطقه و خلیج فارس باز شود یادآورشد: ابوظبی باید تا دیر نشده جبران کننده این تصمیم ناشایست و غیرعاقلانه باشد و دل مسلمانان را بیش از این اندوهناک نکند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: دولت و ملت بزرگوار پاکستان موضع حکیمانه‌ای در این زمینه اتخاذ کردند و عادی سازی روابط با رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند.
وی با قدردانی از مردم استان مرکزی به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: سفرهای اخیر، تشدید کننده بیماری کرونا است و باید همگان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا حساس باشند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه لازم است برای اجرای برنامه گام دوم انقلاب تلاش شود یادآورشد:باید برنامه ها با آمدن و رفتن دولت ها ادامه داشته باشد زیرا امام راهی را برای ملت ترسیم کرد و مقام معظم رهبری آن راه را ادامه خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه در آستانه مهر و بازگشایی مدارس و فصل علم آموزی هستیم گفت: اولویت آموزش حضوری است اما با شیوع بیماری باید دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مسلمانان هرگز توهین به قرآن در کشورهای غربی را نمی بخشند و آن را محکوم می کنند افزود: این حرکت خلاف اخلاقیات و موجب تفرقه بشریت است گرچه دشمنان هرچه بیشتر شیطنت کنند، عشق مردم به اهل بیت عصمت و طهارت بیشتر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار