معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش حداکثری خود را به کار برده تا آینده درخشانی برای دانشجویان رقم بزند و این کار جز با تربیت دانشجویان علی الخصوص دانشجویان پزشکی که با سلامت جامعه در ارتباط هستند، حاصل نمی شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 02 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر فخرالدین شریعتمداری در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک که با حضور دکتر علی اکبر کریمی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی برگزار شد افزود: به منظور تلاش برای آینده کاری دانشجویان نیاز به مدد و یاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داریم.
وی با اشاره به مشکلات دانشجویی گفت: متاسفانه وضعیت بومی گزینی در کشور ضعیف است و دانشجویان به خاطر طی مسافت های طولانی اغلب دچار مشکلات و یا حادثه می‌شوند، همچنین ممکن است خانواده های آنان دچار حوادث و بلایا شوند،بنابراین امید می رود با همکاری نمایندگان مجلس به وضعیت بومی گزینی توجه ویژه ای شود.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: پذیرش حداکثری دانشجویان به شرطی که آینده کاری آنان مشخص باشد مشکلی ندارد، اما در حال حاضر دانشجویان بسیاری در بعضی از رشته ها وجود دارد که حتی برای طرح آنان شغلی مناسب در نظر گرفته نشده و به ناچار بعد از اتمام فارغ التحصیلی رو به کارهایی می آورند که اصلاً مناسب رشته شان نیست.
وی با قدردانی از رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بابت توجه ویژه به وضعیت خوابگاه ها،افزود: ترمیم و تعمیر خوابگاه های علوم پزشکی در حال انجام است، اما متاسفانه جزو معدود استان هایی هستیم که خوابگاه خودگردان استانی نداریم، یعنی اگر دانشکده‌ای خوابگاه نداشته باشد و به سمت و سوی خوابگاه های بیرون و خودگردان برود، این خوابگاه ها مورد تایید ما نمی باشد.
دکتر شریعتمداری تاکید کرد: چه زیبا و پسندیده است که دانشجویان دانشگاه بتوانند در امکانات رفاهی سایر ارگان ها و وزارتخانه‌ها سهیم باشند، امکاناتی برای تفریح، استراحت و ورزش است، زیرا در این موارد دانشگاه علوم پزشکی محدودیت هایی دارد.
وی گفت: در ایام محرم یک هیئت مذهبی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی و فرهنگی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مدت ۱۰ شب برگزار شد که این کار می تواند به عنوان یک شاخص کشوری باشد و اجرای این مراسم در کل کشور بی نظیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار