رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری هیئات مذهبی در شهرستان اراک قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 31 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: توجه مقام معظم رهبری بر مسئله سلامت و عنایات مکرر ایشان نسبت به مدافعان سلامت که در چندین نوبت قدردانی خود را نسبت به مدافعان سلامت ابراز کردند رسالت سنگینی بر دوش همه مردم گذاشته اند بنابراین باید بیشتر بر روی دستورالعمل ها توجه داشته باشیم.
وی یادآورشد: امروز وقتی مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که من هم تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستم و توجه به دستورالعمل های بهداشتی یک ضرورت است درس های بسیار بزرگی برای ما دارد که باید بیشتر به آنها توجه داشته باشیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در طی این چند شبی که به همراه حجت‌الاسلام دکتر عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بازدیدهایی از هیئت های شهر اراک داشتیم یک انسجام و وحدت توسط هیئات مذهبی برای رعایت دستورالعمل ها دیده شد که قابل تقدیر است و این نشان از فهم و درک صحیح آنها از شرایط است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: در طی این شش ماه گذشته کادر درمان زحمات و مجاهدت های فراوانی انجام داده و تحمل یک بحران جدید را ندارد بنابراین همه باید به دستورالعمل ها حساس باشیم.
وی با قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان و هیئات مذهبی استان مرکزی بخصوص شهرستان اراک که نسبت به سلامت جامعه در کنار عزاداری اهتمام ویژه ای دارند، افزود: رعایت دستورالعمل ها توسط مردم باعث دلگرمی و ایجاد نشاط در بین کادر درمان و پزشکی می‌شود بنابراین باید به این مسئله توجه زیادتری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار