باحضور استاندار مرکزی ،مدیران ارشد صنعت برق استان و مقامات شهرستانی ۲۰پروژه توزیع برق شهرستان فراهان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۶۰میلیاردو ۷۱۰میلیون ریال کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 31 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای اشقل،مخلص آباد،مجد آباد کهنه،آهنگران،غیاث آباد، آهنگران،ماستر،گازران، امامزاده فشک ،ونک،هفته خانک،آقازیارت،کمرک،کودزر،تلخاب و مخلص آباد از جمله پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی روستایی در شهرستان فراهان است.
استاندارمرکزی در آیین افتتاح این طرح ها گفت:بی شک آبادانی روستاها و تقویت زیرساخت های روستایی در رونق وتوسعه کشور تاثیرگذار است.
سید علی آقا زاده با گرامیداشت هفته دولت افزود: مسئولیت ها امانت و فرصتی محدود برای خدمت رسانی به مردم است و مدیران دستگاههای اجرایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باید از فرصتها نهایت استفاده را بکنند.
وی با تأکید بر ضرورت بیان عملکردهای دستگاههای اجرایی به مردم گفت:کرونا نباید موجب بهانه ای باشد تا خدمت رسانی به مردم کم رنگ شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات به مردم دانست و از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۴۷پروژه و بهره برداری از ۱۱۸ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر۷۹۰میلیارد ریال در استان خبر داد.
مهندس محمد اله داد افزود: تمام روستاهای بالای ده خانوار استان از نعمت برق بهره مند هستند افزود: اقدامات ارزشمندی اعم از تبدیل سیم به کابل ،بهسازی شبکه ها و .... در روستاها صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار