رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت:ایجاد بلک باکس برای رفع مشکلات گروه‌های هنری در دستور کار ویژه قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آن درپارک شهر آغاز و تا پایان سال تکمیل و تحویل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 27 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حمید کربلایی حسنی در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان هرسال و در ایام مختلف برنامه‌های مختلفی در دستور کار دارد و در شرایط کرونایی که امکان برگزاری شمار زیادی از فعالیت‌ها وجود نداشت، برنامه‌های جدید و مجازی را جایگزین کرده است.
وی یادآورشد: برگزاری برنامه‌های نشاط محور به‌دلیل شرایط ایجاد شده بر جامعه در دستور کار قرار دارد و تاکنون گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است.
وی افزود: نصب ۳۰ میز تنیس و ۵۰ میز شطرنج، ایجاد سه زمین چمن جدید و ۲۰ زمین بازی در بوستان‌های اراک در دستور کار قرار دارد و اجرای آن‌ها به‌زودی محقق می‌شود و این مهم در راستای افزایش سراینه ورزشی این شهر نقش موثری دارد.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: این سازمان از سال ۹۲ با ایجاد پنج ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی، توجه به ورزش عمومی را با به‌کارگیری مربیان مجرب در دستور کار خود قرار داده و هم‌اکنون ۳۲ ایستگاه در بوستان‌های اراک در این راستا فعال است همچنین افزایش ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی در دستور کار این سازمان قرار دارد و به زودی به ۳۵ ایستگاه به این تعداد افزوده می شود.
وی عنوان کرد: برگزاری تور اراک‌گردی یکی از برنامه‌های مهم این سازمان در سال‌های اخیر است که با استقبال خوبی همراه بوده است.
وی افزود:پارسال ۱۰۰ تور اراک گردی برگزار شد اما این مهم در امسال به دلیل کرونا برگزار نشده و امید می‌رود با مهار این ویروس و بهبود شرایط این تور نیز رونق گیرد.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک اضافه کرد: ابداع بسکتبال و والیبال پارکی برای نخستین بار در کشور در اراک از هفت سال گذشته کلید خورده و اجرای این مهم در الگوگیری سایر نقاط کشور نقش موثری داشته است.
کربلایی حسنی یادآورشد: مسابقات بسکتبال پارکی اراک در حال ثبت شدن جهانی است و امید می‌رود این مهم به زودی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار