سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت:قطار مسافری و گردشگری پنج ستاره فدک در مسیر اراک به مشهد هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 27 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، اکرمی معاون سیاسی استانداری در این مراسم با تاکید بر کاهش زمان سفر از طریق حمل و نقل ریلی گفت: تا مادامی که هزینه سفر کاهش پیدا نکند سفرها از جذابیت لازم برخوردار نخواهد بود.
معاون گردشگری استان مرکزی با اشاره به اینکه این قطار به همت مدیرکل راه آهن اراک و گروه مسافری راه آهن اراک و با حمایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی راه اندازی شده است گفت : هدف از این کار ایجاد رفاه مسافران، گردشگران، همشهریان و هم استانیها برای سفر آرام و آسوده با امکانات مناسب است.
معاون گردشگری استان مرکزی، از مهمترین مزیت های این قطار را ارایه خدمات در راستای رفاه، امنیت، آسایش و سلامت مسافران با وجود مهمانداران مجرب و کارآزموده دانست و افزود: در این قطار غذاهای ایرانی و بین المللی طبخ و در اختیار مسافران قرار می گیرد و اين قطارها بر اساس آخرين استانداردهاي روز دنيا طراحي شده و خدمات پذيرايي بسيار مناسبي را به مسافران ارايه مي دهد.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش به شیوع بیماری کرونا و شرایط این روزهای کشور اشاره کرد و گفت: در این ایام تمهیداتی برای آرامش خاطر مسافران و گردشگران اندیشیده شده است و تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.
معاون گردشگری استان مرکزی افزود: ظرفیت این قطار تا ریشه کن شدن ویروس کرونا۵۰ درصد ظرفیت قطار در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت قطارهای پنج ستاره فدک گفت: هدف اصلی شکل گیری قطارهای فدک، ارائه خدمات متمایز و با کیفیت در سطح استانداردهای روز دنیا برای مردم عزیز کشور است و برای این کار باید زیرساخت های اصلی آماده سازی شود.
وی با بیان اینکه گروه فدک تلاش کرده تا در طراحی قطارهای خود محیطی امن و با آرامش را برای مسافران فراهم کند، افزود: هدف اصلی شکل گیری قطارهای فدک، ارائه خدمات متمایز و با کیفیت در سطح استانداردهای روز دنیا برای مردم عزیز کشور است و برای این کار باید زیرساخت های اصلی آماده سازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار