در مراسمی ازتلاش های سرهنگ دوم پاسدار حسین رضایی قدردانی وو سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان فراهان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ 25 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت:سپاه برای مردم و از بطن مردم است و در هر حادثه ای با پشتیبانی های مردمی توانسته موفقیت های بزرگی کسب کند که نمونه آن در همین بحران کرونا به وضوح مشخص شد که تنها ۸۰ کارگاه مردمی راه اندازی شد.
سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود:امروز سپاه پاسداران هرانچه دارد از بصیرت و حضور مردم و امت اسلامی است و سپاه با سه شاخص مهم ولایی ، انقلابی و مردمی در طول این چهل سال انقلاب همواره ماموریت های خود را انجام داده است.
وی یادآورشد:مسئولیت ها در نظام اسلامی یک فرصت ارزشمند برای خدمت صادقانه به مردم و امت اسلامی است که از ابتدا انجام شده و همواره سعی شده این ارتباط تقویت شود و هر دو عنصر سپاه و مردم زیر پرچم ولایت برای پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی می کنند.
سردار کریمی بااشاره به اینکه اعتماد مردمی و قدرت بسیج کنندگی مردم یک نعمت ارزشمند برای سپاه محسوب می شود افزود: باید قدر آن را به خوبی بدانیم که خوشبختانه در استان مرکزی سازماندهی ۷۵۰ گروه جهادی نمونه ای از این مهم است.
وی یادآورشد:سپاه روح الله استان مرکزی در همه شهرستان ها در طی این چند سال اخیر در حوادثی همچون زلزله، سیل و کرونا همواره پیشگام بوده و تامین ۲۶۰ کانکس در ساعات اولیه زلزله ، جمع آوری ۱۴ میلیارد تومانی کمک های مردمی در سیل و ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در استان مرکزی تنها بخشی از اقدامات مهم در حوادث بوده است.
سردارکریمی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه ها و مقاطع مختلف انقلاب نشان داده که به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی در انقلاب مطرح هستند گفت: که البته این سرمایه اجتماعی همراه با معنویت ، اخلاق مداری ، تدین و دلسوزی همراه است و این تفاوت ایران اسلامی با سایر کشورها است.
وی بیان کرد: در طول بیماری کرونا سرمایه اجتماعی مردم به وضوح خود را نشان داد و مردم در طول این شش ماه اخیر برای خدمت به هموطنان و همشهریان خود از یکدیگر سبقت گرفتند و این حضور در صحنه های مختلف همواره راهگشا بوده است بنابراین باید این سرمایه اجتماعی را به خوبی حفظ کنیم.
فرمانده سپاه روح الله گفت:مسئولیت ها در نظام اسلامی یک فرصت ارزشمند برای خدمت صادقانه به مردم است و همه باید قدر این مسئولیت را به خوبی بدانیم.
سردار کریمی یادآورشد: سپاه در کنار مردم در همه صحنه ها حضور دارد و سپاه را باید با نمادهایی همچون حاج قاسم سلیمانی سنجید و امروز دشمن به دنبال این است که بین مردم و سپاه جدایی بیندازد اما قطعا تلاش های دشمن در این راستا بی ثمر خواهد بود چراکه توطئه های آنها در طی چهل سال سبب تقویت ارتباط مردم و سپاه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار