رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: گزارشات هیأت بازرسی از حوزه های قضایی، مبنا و معیار تصمیمات مدیران دادگستری استان است.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 25 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه هم اندیشی هیأت بازرسی حوزه‌های قضایی استان مرکزی افزود: گروه های بازرسی به هنگام سرکشی از حوزه‌های قضایی به مسئله ی حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند و علاوه بر تکمیل فرم های مربوطه، گزارشات توصیفی جامع و کاملی از وضعیت دادسرا ها، دادگاه ها، مراجع انتظامی و زندان ها در خصوص اقدامات انجام شده و یا انجام نگرفته در رابطه با حفظ حقوق شهروندی ارائه کنند تا پس از جمع بندی، تصمیمات مناسب در جلسات استانی اتخاذ شود.
وی یادآورشد: خروجی کار و اقدامات هیأت بازرسی، مبنای تصمیمات کلان مدیران دادگستری مرکز استان است و با توجه به گزارشات صحیح و دقیق می توان نقاط ضعف را از طریق آموزش های تخصصی و کاربردی برای همکاران قضایی و اداری به نقاط قوت تبدیل کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی تاکید کرد: گروه های بازرسی در بازدید از حوزه های قضایی، مدیریت آن حوزه را در تمام ابعاد؛قضایی، اداری، خدماتی، مالی و نیروی انسانی مورد ارزیابی قرار دهند و تذکرات لازم را برای بهبود شرایط موجود به مدیران بدهند تا شاهد ارتقاء سطح کیفی حوزه های قضایی در ابعاد مختلف باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار