معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی:
در ۵ ‌ماهه سال جاری مردم استان مرکزی سه میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 25 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی ، شاپور جلالی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه می شود، گفت: کمیته امداد امین مردم است و در این راستا تمام تلاش و توان خود را به کار می گیرد چرا که کمک‌های مردمی در حل مشکلات نیازمندان بسیار مؤثر است.
وی افزود: مردم استان مرکزی از سال ۹۲ تا پایان پنج ماهه سال جاری ۵۳ میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان در قالب صدقات برای حل مشکلات نیازمندان به کمیته امداد پرداخت کردند.
وی با اشاره به اینکه روش‌های نوین سبب تسریع در امرکمک رسانی به نیازمندان نیز می شود، یادآورشد: جمع آوری کمک‌های مردمی از صندوق‌های صدقات سبب صرف وقت بیشتری برای کمک رسانی می شود و این روش‌ها می تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی باشد.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه امروز همه افراد جامعه دسترسی آسان به وسایل الکترونیکی دارند افزود:پرداخت صدقه به روش نوین برای صدقه پردازان نیز آسانتر است و به راحتی می توانند با تلفن همراه خود بدون صرف زمان مبلغ مورد نظر را به حساب نیازمندان واریز کنند.
وی گفت: خیران و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد مهربانی # ۰۸۶*۷۷۸۸* از طریق گوشی همراه و یا از طریق اپلیکیشن سکه صدقات خود را به صورت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار