فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه در سطح استان ، حدود۱۷۰ هزار بسته معیشتی را در مرحله اول طرح مومنانه توزیع کرد و اکنون نیز ۲۵ هزار بسته را کادرسازی کرده است که تا پایان ماه مجرم در اختیار گروه های هدف قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 24 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی ، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در شورای اداری استان مرکزی افزود:طرح هایی که با هدف اشتغال و رفع محرومیت دیده شده تاکنون حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی یادآورشد: سپاه روح الله در استان مرکزی برای تحقق جهش تولید پنج کارگروه شامل محرومیت زدایی، صنعت و انرژی علمی و پژوهشی،کشاورزی و خدماتی را در نظر گرفته است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:حدود ۷۵۰ گروه جهادی با مشارکت حدود ۲۱ هزار جهادگر آماده ارایه خدمات به نیازمندان استان مرکزی می باشند.
سردار کریمی اظهارداشت: سال گذشته سپاه روح الله حدود۴۵۰ طرح اقتصادی مقاومتی را عملیاتی کرد و برای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر با صرف ۸۵۰ میلیارد ریال اشتغال پایدار ایجاد کرده است.
وی افزود: ایجاد ۵۲۰ صندوق قرض الحسنه محلی برای اشتغالزایی، اجرای ۶۲۰ طرح عمرانی و عملیاتی توزیع حدود ۱۱۰۰ و ۱۱۰ سری جهیزیه از دیگر خدمات سپاه در استان مرکزی است.
فرمانده سپاه روح الله گفت: با شیوع ویروس کرونا نیز سپاه استان توزیع رایگان سه میلیون و ۵۰۰ ماسک، ضدعفونی ۱۲۵ هزار نقطه، تولید ۲۵۰ هزار دستکش را در ۸۷ کارگاه عملیاتی کرد.
سردار کریمی ادامه داد: سپاه در سطح استان ، حدود۱۷۰ هزار بسته معیشتی را در مرحله اول طرح مومنانه توزیع کرد و اکنون نیز ۲۵ هزار بسته را کادرسازی کرده است که تا پایان ماه مجرم در اختیار گروه های هدف قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار