مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از بهره برداری از ۳ طرح راهسازی و آغاز عملیات اجرائی یک پروژه دیگر در هفته دولت خبر داد.  
کد خبر: ۸۹۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 24 August 2020

 

به گزارش مرکزی،احمد مرزبان ، مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : بهره برداری محور شازند – خمین به طول ۵ کیلومتربا قراردادی معادل ۵۱ میلیارد ریال شامل عملیات خاکی ، زیراساس ، اساس ، آسفالت و تکمیل ابنیه فنی - بهره برداری راه دسترسی مشهدالکوبه –ساروق به طول ۵/۴ کیلومتر با قراردادی به مبلغ ۳/۸ میلیلارد ریال شامل تسطیح ، رگلاژ ، لایه اساس ، قیرپاشی و آسفالت وبهره برداری محور امرآباد – شانق – عیسی آباد به طول ۳۲ کیلومتر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در این هفته و با حضور استاندار مرکزی انجام می شود.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی قطعه اول محور توره – بروجرد به طول ۵/۷ کیلومتر و با قراردادی بالغ بر ۴۴۲ میلیارد ریال در این هفته خبر داد.
مرزبان افزود : زمینهای واگذار شده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای طرح اقدام ملی در تمام شهرهای استان صورت پذیرفته است که در این هفته شاهد آغاز عملیات اجرائی برخی از آنها خواهیم بود.
گفتنی است عملیات اجرایی یا بهره برداری هفت پروژه دیگر این اداره کل شامل کلنگ زنی پنج طرح اقدام ملی مسکن و بهره برداری دو پروژه مشارکتی بازآفرینی شهری در شهرهای اراک و ساوه درمدت اخیر توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی صورت پذیرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار