نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، کمیجان و در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکان همواره در خدمت مردم بوده و هستند و این خدمات و آثار آن ارزشمند و جاودان خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 23 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی در جلسه تقدیر از پزشکان که به مناسبت روز پزشک در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، افزود: این عزیزان همواره در طول تاریخ نشان داده اند که برای حفظ جان همنوعان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و شیوع ویروس کرونا ثابت کرد در این راه، از جان خود نیز می گذرند.
رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: تمام پزشکان و کلیه مدافعین سلامتی که در این روزها مجاهدانه و با جان و دل، خدمت می کنند نامشان در تاریخ به نیکی ثبت شده و جزء چهره های ماندگار خواهند شد.
وی تاکید کرد: امسال به دلیل شرایط موجود و لزوم حفظ شرایط ایمن و بهداشتی و عدم تجمع و حضور در اجتماعات، ناگزیر به تبریک این روز به این مجاهدان و مدافعان فی سبیل الله از راه دور و به صورت مجازی هستیم.
دکتر کریمی همچنین در ادامه از زحمات کلیه سفیدپوشان جامعه سلامت و مدافعان سلامت و البته روسای دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای هدایت و راهبری برنامه های پیش رو قدردانی کرد و گفت: امیدمی رود روز به روز شاهد کاهش مشکلات پیش روی حوزه بهداشت و درمان باشیم و البته در این راه تمام تلاشمان را خواهیم کرد.
نمایند مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه ی سلامت استان در حال توسعه و پیشرفت است و تلاش می شود در راستای رشد و بالندگی هرچه بیشتر این خدمات، برنامه ریزی و اقدامات مهم و مجدانه ای صورت گیرد.
کریمی برای پزشکانی که صادقانه در این راه قدم برداشته و تلاش می کنند آرزوی توفیق روزافزون و برای درگذشتگان این عرصه به خصوص زنده یاد دکتر قناعت پیشه و شهید دکتر ساعی پور، طلب غفران الهی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار