فرماندار اراک گفت: پزشکان و مدافعان سلامت در استان مرکزی در مواجه با ویروس کرونا، خوش درخشیدند و در آسمان خاطره های مردم، ماندگار شدند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 23 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسین بختیاری در جلسه روز پزشک که به صورت مجازی و در ستاد دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دیگر مسئولین برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی دومین استان درگیر کشور بود، با تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی و فراوان پزشکان و دیگر زحمت کشان عرصه ی بهداشت و سلامت، امروز به یکی از استان های انتهایی کشور مبدل شده است.
وی، یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامیداشت و گفت: رسیدن به این جایگاه و کنترل نسبی این ویروس در استان و کلانشهر اراک را، فقط و فقط مدیون مجاهدت های این عزیزان و دیگر زحمت کشان این عرصه هستیم.
وی تاکید کرد: پزشکان همواره به فکر مردم بوده و هستند و گواه این ادعا، از جان گذشتگی آنان در ایام شیوع این ویروس منحوس است.
فرماندار اراک یادآورشد: در حال حاضر بیشترین منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان ها و مراکز درمانی، صرف خرید مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی و حفاظت فردی برای پرسنل می شود، ولی پزشکان و کسانیکه در این عرصه خدمت می کنند، نگاه فراتری به این شغل دارند و با وجود کمبودهای فراوان، همچنان به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.
دکتر بختیاری با ابراز امیدواری برای حل مشکلات این حوزه و تلاش مسئولان برای ارتقاء جایگاه سلامت و حوزه ی بهداشت و درمان، از مردم خواست تا همچنان با رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی مسئولین و پزشکان و مدافعان سلامت را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار