رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۱۹۶ میلیارد ریال امسال از سوی بخش خصوصی در معادن استان سرمایه‌گذاری شد که ۹۹ فرصت اشتغال مستقیم به همراه داشت.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 09 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری‌کرهرودی ، میزان سرمایه گذاری چهارماهه اول سالجاری در بخش معدن را ۱۹۶میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : ۱۲ پروانه اکتشاف، ۱۸ گواهی کشف و ۱۸ پروانه بهره‌برداری امسال در حوزه فعالیت‌های معدنی این استان صادر شد.
وی ظرفیت استخراج پروانه‌های بهره‌برداری معادن استان در سال جاری را ۴۵۱ هزار تن اعلام کرد و گفت: ظرفیت قطعی معادن این استان نیز پنج میلیون و ۴۴۸ هزار تن ارزیابی می‌شود.
وی اضافه کرد: ۱۶۴ میلیارد ریال حقوق دولتی امسال از محل فعالیت معادن استان مرکزی وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
جعفری‌کرهرودی ارائه فرصت مناسب برای راه اندازی معادن، رفع اختلاف معادن با دستگاه‌های اجرایی، ابقای پروانه‌های اکتشاف دارای ۵۰ درصد پیشرفت و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای بازدید از معادن را از مهمترین برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری برشمرد.

۵۸۰ معدن دارای پروانه بهره‌برداری با ظرفیت استخراج ۲۵ میلیون تن و ذخیره قطعی یک هزار و ۳۳۶ میلیون تن با اشتغال چهار هزار و ۴۰۲ نفر در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار