معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امید می رود با تقویت زیرساخت‌های مجازی، کیفیت آموزش ارتقا یابد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 09 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در نشست مطبوعاتی به مناسبت روز خبرنگار افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا مباحثی چون آموزش، برگزاری کلاس ها و امتحانات و ارزش یابی با هدف جلوگیری از ورود دانشجویان به داخل استان، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.
وی اظهار داشت: خبرنگاران می توانند با اصلاح باورها و روش های ساختگی نظیر تاثیر دمنوش های گیاهی بر درمان کرونا و غیره، که اکثر آنها تاییدیه علمی نیز ندارند، ورودی بیماران به مراکز درمانی را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش دهند.
وی یادآورشد: با انتقال، اطلاع، آگاهی رسانی و پخش اخبار موثق و دقیق می توان از تجمع افراد در جامعه جلوگیری کرد که خود نقش به سزایی در کنترل این ویروس دارد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون های دکترای تخصصی، دستیاری بالینی و المپیاد در ماه ها و روزهای اخیر و به شکل کاملاً استاندارد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: با توجه به زیرساخت های مناسب و اعلام آمادگی برای برگزاری کنکور سراسری، منتظر اعلام نظر و پاسخ نهایی کمیته ملی کرونا هستیم که در صورت تایید و جواب مثبت این آزمون نیز به نحو احسن برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار