مدیر مسئول خبر گزاری تابناک مرکزی:
مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی در پیام تبریک به مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک و مدیر عامل ایرالکو گفت:به همراه جوانان خوش استعداد و جویای نام این تیم باید تارسیدن ، به قله های بزرگ پیروزی فقط ۹۰ دقیقه شجاعت و غیرت و هماهنگی را مشق کنند .
کد خبر: ۸۸۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳ 09 August 2020

به گزارش تابناک مرکزی عبدالرحیم علیپور مدیر مسئول خبرگزاری تابناک مرکزی در پی موفقیت این تیم به کسب برتری در کرمان مقابل مس این شهرستان در پیامی به مدیر عامل باشگاه آلومینیوم ارک و مدیر عامل ایرالکو این موفقیت بزرگ را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب اقای حاج حمید محرابی مدیرعامل شایسته ودلسوز باشگاه فرهنگی ورزشی الومینیوم اراک
جناب اقای مهندس احمد مجیدی مدیرعامل محترم کارخانه الومینیوم اراک

سلام علیکم

احتراما
پیروزی غرور افرین بازیکنان پرتلاش و همدل تیم فوتبال الومینیوم اراک در بازیهای لیگ یک کشورودر کرمان افتخار بزرگی را برای ورزش این استان رقم زد .
سرمربی سرشناس و پرافتخار این تیم جناب اقای رسول خطیبی و مربیان زحمت کش ، به همراه جوانان خوش استعداد و جویای نام این تیم باید تارسیدن ، به قله های بزرگ پیروزی فقط ۹۰ دقیقه شجاعت و غیرت و هماهنگی را مشق کنند .

و دل مردم ولایتمدار و مؤمن استان مرکزی را شاد سازند .این فتح بزرگ و خارج از خانه را صمیمانه تبریک وتهنیت عرض میکنم . وامیدوارم در سایه اتحاد و اطاعت از رهنمودهای سرمربی ، با کفایت تیم و پشتیبانی مدیرعامل بزرگوار الومینیوم اراک ،به آرزوی دیرینه مردم این استان و حضوردر رقابتهای لیگ برتر جامه عمل بپوشانید .

 

با احترام برادرتان عبدالرحیم علیپور ۹۹/۵/۱۹

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار