رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک :
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خبر خوش برای مجموعه علوم پزشکی ارتقاء دانشگاه در سایت بیومتریک است.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 04 August 2020

به گزارش تابناک مرکزی دکتر سید محمد جمالیان افزود: در این روزها که آمار مبتلایان و فوتی ها روز به روز در حال افزایش است و از آینده نیز نگران هستیم، شنیدن این که رتبه دانشگاه علوم پزشکی اراک در سایت جهانی بیومتریک ارتقا یافته کمی خوشحال کننده است.
وی اظهار داشت: در این سایت رتبه بندی جهانی دانشگاه های سطح جهان هر ساله در دو نوبت و در ماه های ژانویه و جولای مورد بررسی قرار گرفته و رنکینگ این مراکز مشخص می شود.
دکتر جمالیان گفت: خوشبختانه در آخرین آمارگیری دانشگاه علوم پزشکی اراک از بسیاری از دانشگاه های کشور پیشرفت قابل ملاحظه تری داشته و نسبت به سالهای قبل ۳% سیر صعودی را طی کرده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه خاطرنشان کرد: رتبه بیومتریک دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۲۰۱۸ (۳۳) بوده که در سال ۲۰۱۹ به ۲۶ ارتقا و در ژانویه ۲۰۲۰ رتبه ۲۲ و در جولای امسال رتبه ۲۰ ارتقا پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: این رتبه را در بین ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور و با تلاش‌های فراوان کسب کردیم.
دکتر جمالیان در پایان کسب این جایگاه را مدیون زحمات تمام اعضای هیئت علمی، اساتید، دستیاران و دانشجویان دانسته و گفت: روند ارزیابی بر اساس تعداد مقالات چاپ شده و سایت هایی که به این مقالات رجوع می‌کنند می باشد که جا دارد از کلیه کسانی که دلیل کسب این موفقیت بوده و هستند تقدیر و تشکر نمایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار