رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت:
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: آزمون‌های این مرکز دانشگاهی آنلاین است و نیازی به حضور دانشجو در دانشگاه نیست و با توجه به شیوع کرونا تدابیر لازم اتخاذ شده اشت.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 02 August 2020

 

دکتر «علی اکبر ملکی راد» روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: همه افرادی که دارای مدرک تحصیلی هستند می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و هر کد رشته را با توجه به علاقه انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: ۱۳ مرکز دانشگاهی پیام نور این استان برای سال تحصیلی جدید از پنجم مرداد تا ۲ شهریورماه سال جاری آماده ثبت‌نام بدون آزمون دانشجویان مقطع کارشناسی است.

دکتر ملکی راد افزود: از ویژگی‌های دانشگاه پیام نور تحصیل همزمان دانشجو در دو رشته است و دانشجویان این فرصت را دارند تا از ظرفیت علمی دانشگاه در ۲ رشته بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: دانشجویان در ترم اول در صورتی که از رشته پذیرفته شده رضایت ندارند می‌توانند در ترم اول با گذراندن بیش از ۲۰ واحد عمومی تغییر رشته دهند و در رشته مورد علاقه ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در مراکز دانشگاه پیام نور استان مرکزی ۱۰ تا ۵۰ نفر در ۱۰۰ رشته محل در مقطع کارشناسی است.

دکتر ملکی راد افزود: دانشگاه پیام نور استان مرکزی به دنبال شیوع ویروس کرونا در ارایه آموزش به دانشجویان به علت داشتن زیرساخت‌های مجازی دچار مشکل نشد و در صورت شدت کرونا و در سال تحصیل جدید نیز مشکلی نخواهد داشت.

دانشگاه پیام نور استان مرکزی ۱۲ هزار دانشجو در دو مقطع تحصیلی کارشناسی و ارشد در ۱۸۱ رشته دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار