رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری گفت: با بستری شدن بیماران کرونایی در این بیمارستان، سلامت بیماران سرطانی که از پیش در این مرکز تحت درمان قرار گرفته بودند، تهدید نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 26 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر آذین احمری افزود: با تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) که سانتر درمان کرونا بود، به ناچار بخشی از بیمارستان آیت الله خوانساری را برای بیماران کرونایی تخلیه و اختصاص دادیم.
وی اظهار داشت: برای ارائه بهتر خدمات به بیماران سرطانی با توجه به ماهیت این بیمارستان، ضمن پذیرش بیماران سرطانی و انتقال آنها به بخش جدید، فاز قدیم این مرکز را برای ارتقاء امنیت و حفظ سلامتی آنان، برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیماران سرطانی، جزء گروه های پر خطر هستند، جدا سازی و پرهیز از هرگونه تماس این دو طیف از بیماران در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اینکه کار بسیار سخت و دشواری بود، انجام پذیرفت.
دکتر احمری در ادامه به تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله خوانساری در کمتر از 24 ساعت پس از اعلام آمادگی اشاره کرد و گفت: این مرکز تنها به عنوان جایگزین بیمارستان امیرالمومنین(ع) که سانتر اصلی درمان کرونا معرفی شده، انتخاب گردیده و به همین علت، اورژانس این مرکز، آمادگی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را ندارد.
رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری در ادامه این تصور را که جوانان مبتلا نمی شوند و یا در صورت ابتلا، راحت تر از سالمندان، درمان می شوند را غلط دانست و گفت: متاسفانه چند مورد بستری در آی سی یو وجود دارد که این باور را نقض می کند.
وی با توصیه مجدد به مردم برای رعایت بهداشت، از آنان خواست ماسک زده و حتی الامکان از حضور در اجتماعات، هرگونه مراسمات و باشگاه های ورزشی و غیره خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار