مدیرکل راه وشهرسازي استان مرکزی گفت: در آينده نزديك جزئيات و شرايط پرداخت تسهيلات كمك وديعه مسكن اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 25 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد مرزبان افزود: درباره ميزان مبلغ وديعه مسكن و جزئيات ديگر آن، پيشنهادهاي مختلفي براي پرداخت تسهيلات موثر مطرح شده است اما در اين زمینه نهادهاي مالي كشور به ويژه بانك مركزي با توجه به توان تأمين مالي و جامعه هدف جمع بندي لازم را خواهد داشت و جزئيات را اعلام خواهند كرد.
وی یادآورشد: به زودي در آينده نزديك جزئيات و شرايط پرداخت تسهيلات كمك وديعه مسكن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمي رسانه ها از گمانه‌زني و ارائه برخي پيشنهادها به عنوان موارد نهايي پرهيز كنند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: براي حل مشكل مسكن اهتمام ويژه وجود دارد و در شرايط اقتصادي حاكم نياز به انسجام و تلاش همگاني همه دستگاه‌ها و نهادها است و انتشار اخبار مشوش وكذب، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است.
مرزبان از دو برنامه پيشنهادي وزارت راه وشهرسازي در بخش اجاره و خريد وساخت واحد‌هاي مسكوني، از تصويب طرح تمديد زمان اجاره در روزهاي گذشته و پرداخت كمك وديعه در آينده نزديك خبر داد و افزود: كليات موضوع پرداخت كمك وديعه مسكن قبلا تصويب شده و دستور براي اختصاص منابع و تعريف مكانيزم هاي لازم در دستور كار قرار گرفته است.
این مقام مسئول یادآورشد: برخي رسانه ها در روزهای اخیر خبري با موضوع تكذيب پرداخت تسهيلات به مستأجران منتشر كردند كه اين محتوا، صحت ندارد و به زودي پرداخت تسهيلات اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار