معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال جاری با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تاکنون ۱۱۹مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ 21 July 2020

به گزارش تابناک مرکزی  مجید مشهدی ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد اشتغال پایدار گفت: تمرکز بر استعدادیابی و کسب مهارت از برنامه‌های کمیته امداد در مسیر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود: طی سال جاری با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تاکنون ۱۱۹مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

مشهدی در ادامه اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال۷۱ مورد اشتغال از طریق معرفی به مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کارفرمایان بسته های تشویقی در نظر گرفته است ، گفت : این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در پایان با اشاره به اینکه مهارت آموزی مددجویان از برنامه‌های کمیته امداد است که با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای با جدیت پیگیری می شود ، افزود: مددجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند از تسهیلات اشتغال کمیته امداد برای ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار