نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:اقتدار وعزت ایران اسلامی مرهون اتحاد ،همدلی واطاعت از رهبری است.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 17 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با بیان اینکه اتحاد، همدلی، وحدت کلمه، انسجام ملی و اطاعت از مقام معظم رهبری، کلید ایستادگی و پیروزی در برابر دشمنان و افزایش هرچه بیشتر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیاست افزود: اتحاد، انسجام ملی، وحدت کلمه، هوشیاری و اطاعت از ولی مسلمین جهان عامل اصلی پیروز انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
وی یادآورشد: این مهم هم اینک کلید خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه ملت و ایران اسلامی و پیروزی در برابر دسیسه‌های آنان است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با انجام جنگ روانی به دنبال تفرقه افکنی و توطئه علیه ملت ایران اسلامی بودند گفت:تمامی این توطئه تاکنون با هوشیاری، اتحاد، وحدت کلمه و پیروی از  رهبر معظم انقلاب نقش برآب شده‌است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآورشد: ملت هوشیار ایران اسلامی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ و هیچگاه از قرآن، اهل بیت، شهیدان انقلاب و ولی فقیه روی برنگردانده و دست در دست منافقان و اربابان آنان که ۱۷ هزار شهید ترور را مظلومانه به شهادت رسانده‌اند نگذاشته و نخواهند گذاشت.
وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: مشکلات و سختی‌هایی در کشور وجود دارد اما این‌ها موجب نمی‌شود که ملت ایران و استان مرکزی از هزاران شهید که در راه اسلام و قرآن اهدا کرده، روی برگردانده و دست در دست آمریکا و اسرائیل که تمامی مشکلات دنیای اسلام زیر سر آنان است، بگذارد. 
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با یادآوری شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی از مردم خواست با استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی دست‌ها زمینه قطع زنجیره انتقال این ویروس را در جامعه فراهم کنند.
وی با اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهارداشت: ملت ایران اگر خواهان جامعه‌ای با عزت و آینده‌ای درخشان است و می خواهند جمهوری اسلامی در دنیا بدرخشد باید قدردان خانواده باشند و امر ازدواج را جدی بگیرند، دارابودن حداقل سه فرزند راهکار اصلی جبران عقب افتادگی جمعیتی در کشور است.
امام جمعه اراک افزود: هم اینک رشد جمعیت در کشور به ۹ دهم درصد کاهش یافته است که باید این میزان با ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری خانواده‌ها جبران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار