مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: حفظ حجاب سفارش شهدا است که پای آن خون‌ها ریخته شده و نباید تحت هر شرایطی به دشمن اجازه نفوذ در این فرهنگ ارزشمند اسلامی را داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 16 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عباس دانشی به مناسبت هفته عفاف و‌حجاب افزود: اصل عفاف و حجاب ریشه در آموزه‌های قرآنی دارد و خداوند در سوره نور و در سایر آیات به تناسب از اهمیت حجاب و عفت مطالبی را بیان فرموده و در روایاتی از ائمه معصومین (ع) نیز بر اهمیت حجاب و پوشش برای زن تاکید فراوان شده است.
وی یادآورشد: بسیاری از زنان مسلمان با و‌حجاب پوشش مناسب و‌چادر در فعالیت‌های بین‌المللی و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی دارند.
این مقام‌مسئول با بیان اینکه حجاب یادگار و ثمره خون شهدا است افزود: هر مسلمان باید برای حفظ فرهنگ حجاب تلاش کند تا این امر مقدس، نورانی و پاک بیشتر در جامعه نمایان شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و‌هنری به مناسبت هفته عفاف و‌حجاب توسط ادارات تابعه فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در این هفته هنرمندان در برگزاری نمایشگاه های حقیقی و مجازی و‌ خلق آثار ارزشمند همت گماشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار