مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 14 July 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربانپور با تاکید بر لزوم توجه به مسئله عفاف و حجاب با بهره‌گیری از راهکارهای موثر و قابل پذیرش برای نسل جوان افزود: عفاف و حجاب در مردان و زنان زمینه حفظ حرمت و حریم است و بخشی از سلامت مراودات اجتماعی را نیز محقق می‌کند.
وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌ها و وظایف دینی است یادآورشد: ترویج حیا و عفت، لازمه جامعه‌ای است که می‌خواهد امنیت اجتماعی داشته باشد و این مسئله باید در همه ابعاد مورد توجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام قربانپور ادامه داد: دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهند که مهم‌ترین آن کم اهمیت نشان دادن مسئله حجاب و عفاف بین جوانان است که به این ترتیب جوانان ما با مسائل غیراخلاقی سرگرم و در نهایت کشور از پیشرفت باز بماند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: فلسفه حجاب و عفاف باید به صورت کارشناسی در مدارس دخترانه و پسرانه باید مطرح و از دوران کودکی و نوجوانی با اهمیت این موضوع آشنا شوند.
وی افزود: رعایت حجاب و عفاف بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده و این مسئله با توجه به اینکه حریمی برای شخص قائل می‌شود ،مانع بسیاری از ارتباط‌های اشتباه اجتماعی می‌شود که حاصل آن اثرات روحی و روانی است در حقیقت رعایت عفاف و حجاب آرامش درونی و امنیت خاطری را برای فرد به وجود می‌آورد که با تکیه بر آن می‌توان مراودات و فعالیت‌های اجتماعی سالمی را تجربه کرد.
حجت‌الاسلام قربانپور، بهره‌گیری از راهکارهای مختلف، کارآمد و بروز را برای پرداختن به این ارزش و بهبود وضعیت اجتماعی که در بخش عفاف و حجاب شاهد آن هستیم را ضروری دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه ارتباط امامان محله با مردم را به‌عنوان یکی از راهکارها پیگیری کرده و از سویی در فضای مجازی هم فعالیت‌هایی برای آشنایی بیشتر مردم و مبارزه با بدحجابی صورت گرفته است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: سایر نهادها به‌ویژه نهادهای آموزشی هم باید در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند و آموزش‌های لازم در دوره‌های مختلف تحصیلی ارائه شود و در این زمینه آمادگی همکاری با سازمان‌های مرتبط را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار