فرمانده انتظامي استان از دستگيري فردي كه با شگردي متقلبانه و غيرقانوني شش واحد مسكوني مربوط به يكي از ادارات دولتي را به قيمت ۵۸ ميليارد ريال به فروش رسانيده بود،‌ در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 13 July 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سردار حسن مفخمي شهرستاني افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان در انجام تحقيقاتي از فروش غيرقانوني تعدادي از واحدهاي مسكوني تازه ساز يكي از ادارات دولتي در شهرستان اراك مطلع شدند.
وی یادآورشد: با آغاز تحقيقات تخصصي پليس و با دعوت از نماينده حقوقي اين اداره در روند اقدامات كارشناسي مشخص شد كه متهم پرونده با ترفندي متقلبانه تعداد شش واحد مسكوني اين اداره را به فروش رسانيده و از خريداران كلاهبرداري كرده است.
اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي افزود: در فرايند رسيدگي به اين پرونده، شش خريدار اين واحدهاي مسكوني شناسايي شدند و با طرح شكايت از سوي آنان و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي، دستگيري فرد كلاهبردار در دستور كار پليس قرار گرفت.
سردار مفخمي شهرستاني ادامه داد: در عملياتي متهم پرونده دستگير و در مراحل بازجويي هاي پليس به شش فقره كلاهبرداري به ارزش ۵۸ ميليارد ريال با فروش شش واحد مسكوني به شش نفر از شهروندان اراكي اعتراف كرد.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: پرونده تشكيل شده در اين زمینه به مرجع قضائي ارسال و متهم با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار