جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۴۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه از یک شرکت تولیدی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 12 July 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غيرمجاز از دستگاه‌هاي استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی شهرستان ساوه در تحقيقاتي از وجود تعدادی از اين دستگاه‌ها در یک شرکت تولیدی در این شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: در مراحل تحقيقات پليس،‌ این شرکت تولیدی كه در آن از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال قاچاق استفاده غيرمجاز مي شد، شناسايي شد.
اين مقام انتظامي استان افزود: با هماهنگي مرجع قضائي و در بازرسي انجام شده از اين کارگاه، تعداد ۴۵دستگاه استخراج ارز ديجيتال( ماینر) كشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اين كه برابر نظر كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي، ارزش دستگاه‌هاي مكشوفه، ۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ريال برآورد شده است، افزود: فرد دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار